مقالات

انواع دستمال پاک کننده

انواع دستمال آشپزخانه

انواع دستمال پاک کننده

امروزه برای هر کاری، دستمال مرطوب مخصوص به آن وجود دارد و دیدن دستمال مرطوب در هر مکانی کاملا طبیعی است. در فروشگا‌ه‌های مواد غذایی، باشگاه‌ها، اداره‌ها، رستوران‌ها و حتی در تعمیرگاه‌های خودرو نیز دستمال مرطوب وجود دارد. به طور خلاصه، دستمال برای بسیاری از افراد به یک نیاز روزمره تبدیل شده است.

اکثریت افراد برای نظافت سطوح های مختلف از دستمال ها استفاده میکنند. این دستمال ها انواع و ویژگی های مختلف و متنوعی دارند. هرکدام از دستمال ها برای نظافت، مخصوص آن مکان یا وسیله مناسب است. مواد تشکیل دهنده دستمالهای مرطوب اتانول، گلیکول، پروپیلن گلیکول، ایزوپروپیل الکل، فنوکسی اتانول، کوکامیدوپروپیل بتایین، پنتا سدیم تری فسفات است.

دستمال-جادویی-ویژگی

دستمال مرطوب

ازجمله یکی از نوع این دستمال ها، دستمال مرطوب است. دستمال مرطوب سطوح به تکه‌های کاغذی و پارچه‌ای گفته می‌شود که از قبل با مواد ضدعفونی و آنتی باکتریال مرطوب شده‌اند. بیشتر لوازم منزل مثل شیرآلات، توالت فرنگی، وان، تلفن و اغلب سطوح مثل سرامیک،اجاق گاز و سینک دچار لکه و آلودگی‌های محیطی می‌شوند. پاک کردن این اقلام با دستمال‌های پارچه‌ای به گسترش بیشتر باکتری و میکروب‌ها کمک می‌کند. مواد موجود در دستمال مرطوب سطوح باعث پاکسازی سخت‌ترین لکه‌ها و آلودگی‌ها می‌شود.

دستمال مرطوب

دستمال چند منظوره سطوح

دیگر دستمالی که مورد استفاده قرار میگیرد، دستمال چند منظوره سطوح است. گردگیری و تمیز کردن روزانه منزل یک روتین روزمره در بیشتر خانواده‌ها است. از آنجایی که دستمال‌‌های کاغذی و پارچه‌ای مخصوص پاکسازی و گردگیری، مکانی مناسب برای رشد انواع باکتری هستند، دستمال چند منظوره سطوح می‌تواند چاره این مشکل باشد. مواد ضدعفونی و همچنین میکرواسکراب‌هایی که در دستمال چند منظوره سطوح وجود دارد، باعث از بین رفتن هرگونه آلودگی بر روی سطوح و همچنین لوازم منزل می‌شود.

دستمال نظافت همه کاره از جنس نخی می‌باشد و آبگیری خوبی دارد. لکه هارا پاک میکند، پرز نمی دهد و مناسب پاک کردن سطوح شیشه ای، سطح سرامیکی، فلزی، چوبی و…می‌باشد.

دستمال-آشپزخانه-کاتوسدستمال نانو

یکی دیگر از انواع دستمال پاک کننده، دستمال نانو است. این دستمال یک دستمال همه کاره است که برای همه سطوح، کارایی دارد. قدرت پاک کنندگی این دستمال بسیار قوی است. دستمال های نانو همه اثرات دوده و چربی را از سطوح مختلف به راحتی پاک می کنند. همچنین امکان پاک کردن قطعات مختلف اتومبیل، لک ها و سیاهی های موجود بدون نیاز به آب و پاک کننده قدرتمند را دارند. این دستمال ها جرم و سیاهی موجود در کلید و پریز برق که مورد شکایت همه است را از بین می برند.

تمام سیاهی ها و کثیفی های روی سرامیک های ساختمان به راحتی با این دستمال ها قابل تمیز شدن هستند. برای پاک کردن سطوحی مانند وان حمام، زیر دوشی، دیوارها و کف حمام هیچ نیازی به مواد شوینده نیست و این دستمال ها به تنهایی کار را تمام می کنند. علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد این دستمال ها قابلیت پاک کردن وسایل چرمی با رنگ روشن یا تیره مانند کفش و کیف های چرم را دارند.

بنابراین برای پاک کردن لکه ها چربی ها و آلودگی های انواع سطوح میتوانید از دستمال های پاک کننده استفاده کنید و تمامی الودگی هارا از بین ببرید. برای خرید انواع دستمال آشپزخانه می توانید روی این لینگ کلیک کنید. همچنین چنانچه مایل هستید محصولات ما را از دیجی کالا خریداری نمائید روی این لینک بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *