مقالات

دستمال حوله ای چه ویژگی هایی دارد

دستمال حوله ای

دستمال حوله ای چه ویژگی هایی دارد

آنچه در آشپزخانه مهم است رعایت نکات بهداشتی و نظافت می‌باشد. نظافت آشپزخانه همواره با انواع دستمال ها صورت می‌گیرد. بسیاری از افراد و خانم‌های خانه‌دار عادت به خشک کردن ظرف‌ها بعد از شست‌وشو دارند. این کار باعث می‌شود تا لکه‌های آب روی ظروف نماند و ظاهری درخشان و زیبا داشته باشند.

برخلاف اکثر دستمال ها که هنگام خشک کردن ظروف روی سطح آنها پرز ایجاد می کنند دستمال حوله ای به هیچ عنوان پرز نمی دهد. این امر بسیار مهم و قابل توجه می‌باشد. باقی ماندن پرزها روی ظروف، آلرژی و نشانه‌های آن همچون خارش و عطسه را افزایش می‌دهند. افرادی که آلرژی دارند می‌توانند با خیال راخت از این دستمال استفاده کنند.

حوله ای

جنس این دستمال

همچنین دستمال حوله ای جنس بسیار نرم و لطیفی دارد. جنس این محصول باعث می شود که  اثری از خط و خش روی ظروف شیشه‌ای ایجاد نشود. با توجه به ضخامت بالای این دستمال ، جذب رطوبت به‌خوبی انجام می‌شود و از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است. ضخامت بالای دستمال حوله‌‌ای، آن‌ها را به جایگزین مناسبی برای حوله‌های پارچه‌ای هنگام جذب رطوبت از سطوح تبدیل کرده است. بعد از جذب آب و مایعات مختلف با حوله‌ی پارچه‌ای، رطوبت روی دستمال باقی می‌ماند.

دستمال

کاربرد آن

در بحث کاربرد دستمال حوله‌ای در آشپزخانه، پاک کردن لکه‌های چربی یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های استفاده آن محسوب می‌شود. اگرچه لکه‌‌های چربی با دستمال‌های پارچه‌ای به‌خوبی پاک می‌شوند؛ اما حذف لکه‌ها از روی دستمال یک دردسر جدید خواهد بود. معمولا لکه‌های چربی در بافت پارچه نفوذ کرده و به‌راحتی قابل حذف نیستند. در‌نتیجه استفاده از دستمال‌ پارچه‌ای چندان بهداشتی نیست و توصیه نمی‌شود. شما میتوانید برای پاک کردن خشک کردن انواع ظروف از دستمال حوله ای استفاده نمایید.

 

دستمال

تا اینجا متوجه شدید که دستمال حوله ای چه ویژگی هایی دارد. یک نکته بسیار مهم برای دوام بیشتر این دستمالها این است که پس از استفاده از آن باید آنها را شستشو و کاملاً خشک نمائید. این محصول در مقایسه با سایر محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی با آب می‌باشد. استفاده از دستمال حوله ای جایگزین مناسب برای دستمال های پارچه ای است و بااستفاده از این نوع دستمال تمامی آلودگی ها را ازبین می‌برید.

برای خرید انواع دستمال آشپزخانه اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *