مقالات

انواع دستمال

انواع دستمال ها

امروزه با وجود تولید انواع مختلف از دستمال های نظافتی، شما می‌توانید با تهیه آن ها هر اشیا یا مکانی که مدنظرتان است را تمیز کنید. اگر شما هم به بهداشت و تمیز بودن وسایلتان علاقمند هستید حتما دستمال های نظافتی را برای منزل خود یا محل کار و….تهیه کنید.

 

نکات مهم در هنگام خرید

1-جنس

2-سایز

3-رنگ و طرح

4-وزن

5-ضخامت

 

هنگام خرید دستمال باید به نکات ذکر شده توجه داشت. مطابقت دادن ویژگی دستمال مورد نیاز با این نکات به شما کمک می‌کند که خرید درست و انتخاب خوبی داشته باشید. دستمال ها انواع بسیار زیادی دارند همچنین آنها بسیار متوع هستند که هرکدام کاربرد مختلف و گاهی هم کاربرد مشابه دارند.

 

در ادامه به معرفی انواع این دستمال ها می‌پردازیم. از آنجا که هر دستمال مخصوص پاک کردن وسایل مختلف است باید در گام اول مشخص کنید چه چیزی را یا چه مکانی را می‌خواهید تمیز کنید سپس با توجه به آشنایی که نسب به دستمال ها دارید آن را انتخاب نمایید.

 

انواع دستمال

دستمال حوله ای

این دستمال 45 گرم است تقریبا دستمال نرمی است و جنس آن از پنبه می‌باشد. این محصول در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. از این دستمال برای گردگیری انواع سطوح مختلف مانند بدنه اتوموبیل ،سطوح چوبی ،دیوار و. استفاده می‌شود. این نوع دستمال‌ها را میتوان به دو صورت رول یا یک بسته بندی آماده و بسته بندی خریداری نمایید.

دستمال حوله ای

دستمال میکروفایبر

وزن دستمال مدل میکروفایبر 200 گرم است و جنس آن حوله ای است. رنگ آن ثابت می‌باشد ودارای گیره برای آویزان کردن است. این دستمال پرز نمی‌دهد و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. قدر جذب بالایی دارد همچنین بافت مستحکم و نرم و لطیفی دارد. دستمال میکروفایبرمناسب برای آبگیری میوه و سبزیجات است.

دستمال میکروفایبر

دستمال مدل جادویی

این دستمال مدلی از دستمال میکروفایبر است که حدود 70 گرم وزن دارد. پرز دهی ندارد و تمیز کننده سطوح به ویژه شیشه است. دستمال جادویی جنسی بسیار نرم و لطیف دارد و رنگ های مختلفی دارد. هنگام خرید این دستمال باید توجه داشته باشیم که ضخامت بالایی نداشته باشد تا بتوانید سطوح را به راحتی تمیز کنید.

دستمال جادوییدستمال پشم گوسفند

مدل های دیگری از دستمال های آشپزخانه در بازار وجود دارند که از پشم گوسفند ساخته شده  و بدون پرز می‌باشند. این نوع دستمال ها که بدون پرز هستند برای خشک کردن انواع ظروف بسیار کاربرد دارد به این دلیل که قدرت جذب کنندگی بسیار بالایی دارند. اما خوب متاسفانه از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

 

پشمی

 دستمال نانوهمه کاره

دستمال های نانو همه اثرات دوده و چربی را از سطوح مختلف به راحتی پاک می‌کنند. پاک کننده قدرتمند جرم و سیاهی موجود در کلید و پریزبرق که مورد شکایت همه است. برای پاک کردن سطوحی مانند وان حمام، زیر دوشی، دیوارها و کف حمام هیچ نیازی به مواد شوینده نیست و این دستمال ها به تنهایی کار را تمام می‌کنند.

 

دستمال رشته ای نرم

این دستمال جنس بسیار نرمی دارد. دراین دستمال از الیاف فوق العاده استفاده شده و بصورت استاندارد طراحی شده اند. کاربرد عمده این دستمال ها برای پاک کردن سفره است. بسیار نرم است و تمامی آودگی سفره را تمیز می‌کند.

 

دستمال رشته ایدستمال های کاغذی

یکی از کاربردی ترین ابزاری است که در منزل و محل کار استفاده می‌شود. یا همیشه همراه خودمان داریم. شکل‌های مختلف دستمال کاغذی‌ باعث شده که کاربردهای مختلفی داشته باشد.

 

دستمال کاغذیدستمال سفارشی

یکی از انواع دستمال کاغذی که شرکت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند، دستمال سفارشی است. به این شکل که هر کسب و کاری که بخواهد برند خود را معرفی کند، شاید از این راهکار نیز استفاده کند. در حقیقت چنین روشی در سیستم بازاریابی اهمیت غیر قابل انکاری دارد.

 

دستمال سفارشی

 

دستمال تبلیغاتی

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی یکی از انواع بازاریابی وتبلیغات محسوب می‌شود که در انواع کشورها و شهرهای مختلف دنیا وجود دارد. به طبع سفارش انواع آن نیز درصد بالایی از سفارشات تبلیغاتی مشتریان را به خود اختصاص می‌دهد. این دستمال ها یکبارمصرف هستند و صرفا برای تبلیغات استفاده می‌شود.

 

تلیغاتی

دستمال رستورانی

در واقع برای نظافت در بخش‌های مختلف رستوران دستمال‌های متنوع را مورد استفاده قرار می‌دهند. یکی از مهم ترین کاربرد دستمال کاغذی در رستوران‌ها، هنگام پذیرایی از مشتریان است. به این ترتیب، بسیاری از رستوران‌ها برای این که ظاهر بهتری به میز ناهارخوری و سیستم پذیرایی از مشتریان بدهند، دستمال کاغذی‌ با طرح و رنگ خاص سفارش می‌دهند.

 

دستمال رستورانی

دستمال جیبی

یک تکه پارچه لطیف می باشد که در جیب کوچک بالای کت مردانه قرار می‌گیرد. این اکسسوری مردانه در واقع تکمیل کننده استایل کلاسیک می‌باشد. دستمال جیبی باتوجه به الیاف به کار رفته در آن بین 25تا45سانتی متر است. جنس این دستمال از کتان یا ابریشم است.

دستمال جیبیدستمال توالت

یکی از انواع دستمال‌ها که برای نظافت در توالت استفاده می‌شود، دستمال توالت است. اولین بار در اواخر قرن ۱۹ دستمال توالت تولید شد. این دستمال که آغشته به آلوئه ورا بود، برای امور بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. بیماری‌های مختلفی مانند بواسیر یا بیماری‌های عفونی و قارچی که برای درمان به رعایت بهداشت نیاز ویژه ای دارند. دستمال توالت در این راستا نقش مهمی بازی می‌کند.

 

دستمال توالت

 

دستمال کاغذی یکی از پر مصرف ترین لوازم بهداشتی است که کاربردهای گسترده ای دارد. انواع مختلف آن مانند شرکتی، جیبی، رستورانی و تبلیغاتی با توجه به کاربردهای ویژه خود، در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

 

مزیت

نرم و لطیف بودن

کاربردی بودن

تمیزکننده

متنوع

 

معایب

زبرشدن دست ها

بروز حساسیت

حساس شدن پوست

 

جمع بندی

دستمال کاغذی یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی است و کاربرد های گسترده ای دارد. این دستمال ها انواع محتلغی دارند که هر کدام مخصوص جایی یا وسیله ای است.شما میتوانید انواع دستمال را در بازار یا فروشگاه های آنلاین نغتبر تهیه کنید.

 

جهت تهیه انواع دستمال ها این لینک را کلیک کنید

 

برای کسب اطلاع بیشتر از مواد شوینده اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *