مقالات

اسکاچ محافظ ناخن چیست

اسکاچ محافظ ناخن

اسکاچ محافظ ناخن چیست؟

اسکاچ و پد ظرفشویی بخش جدا نشدنی از وسایل بهداشتی آشپزخانه است و معمولا در همه خانه‌ها هم استفاده می‌شود. هنگامی که از مایع ظرفشویی استفاده می‌کنید مواد موجود در مایع ظرفشویی شیمیایی است و به پوست شما آسیب می‌زند و البته این برای همه مایع ها صدق نمی‌کند و تا حدودی بستگی به برند آن دارد.

در این مواقع استفاده از دستکش ظرفشویی برای محافظت از پوست دست شما بسیار مناسب است. برخی از افراد نمی‌توانند از دستکش استفاده کنند و در این زمان انگشتان دست شما ارتباط مستقیمی با پد ظرفشویی دارد این امر می‌تواند باعث شود که به ناخن و انگشتان شما در زمان شست و شوی ظروف صدمه وارد شود.

اسکاچ

طراحی این اسکاچ

این محصول طوری طراحی شده که داخل آن برش هایی وجود دارد که ناخن و انگشت شما را کاور می‌کند.  این مدل طراحی تا میزان زیادی از آسیب رسیدن به انگشتان و ناخن شما جلوگیری می‌کند.  این اسکاچ برای محافظت پوست و ناخن شما کاملاً مناسب است. ابر داخل آن در زمان شست و شو، از سر انگشتان و ناخن شما در برابر برخورد با سطوح محافظت می‌کند.

شما می‌توانید با خیال راحت بدون نگرانی ظرف هایتان را پاکیزه از هر آلودگی کنید. این محصول مزیت های زیادی دارد. یکی از اصلی ترین مزیت این اسکاچ جلوگیری از آسیب رسیدن به انگشتان و ناخن شما است. همچنین استفاده از کف حاصل از ترکیب مایع ظرفشویی با ابر در زمان شست وشو با سیم از دیگر مزیت آن است.

اسکاچ محافظ ناخن

ویژگی ها

ابر داخل این محصول باعث دوام بیشتر ظروف می‌شود چون این ابر بسیار نرم بوده و هیچگونه آسیبی به ظروف نمی‌رساند. این محصول علاوه بر مقاومت بالا و قدرت شست و شوی مناسب ویژگی ضد خش را دارا می‌باشد ظروف شیشه ای گران قیمت، سطوح طلا و نقره کوب، کریستال و … را می‌توانید بدون استرس با این اسکاچ شست و شو دهید.

همچنین این پد قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و تمامی لکه ها و چربی ها را از ظرف پاک می‌کند. تمامی لکه های سطح ظروف را پاک کرده و کاملا آن را از آلودگی های عمیق پاکیزه می‌کند. بنابراین اسکاچ محافظ ناخن با تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد برتر از اسکاچ های دیگر است و برای افرادی که پوست حساسی دارند بهترین انتخاب می‌باشد.

اسکاچ

جهت اطلاعات بیشتر و خرید از این نوع اسکاچ این لینک را کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *