مقالات

مشخصات پد ظرفشویی با کیفیت

مشخصات پد ظرفشویی با کیفیت

مشخصات پد ظرفشویی با کیفیت

مقدمه:

پدهای ظرفشویی بخش جدانشدنی از وسایل بهداشتی اشپزخانه است. این پدها تقریباً در همه جای خانه استفاده میشوند. اما این وسیله به ظاهر ساده می‌تواند نابود کننده ظرف ها و چربی ها و لکه هاشود. در شست و شوی ظروف چیزی که مهم است این است که آن را با چه اسکاچی شست، تا کاملاً از آلودگی ها پا شود. پد های با کیفیت موجب این‌می شود که ظرف ها حس تمیزی را به شما منتقل کنند. همچنین مسئله مهم اینست که کاملاً بدون هیچ اسیبی ظروف را شست وشو نمایند.

ویژگی یک پد ظرفشویی با کیفیت

پد ظرف شویی با کیفیت دارای لایه ای از ضخامت نسبی است که سطح کثیفی ظروف را عمیقاً پاک میکند. این پدها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و برای انواع ظروف ازجمله شیشه ای و کریستال مناسب هستند. البته که شرکت هایی نیز وجود دارند که برای دسته محصولات شیشه ای و کریستال محصول ویژه ای طراحی کرده اند. پدهای ظرفشویی ویژه کزیستال چون ساختاری نرم و سبک دارند بدون ایجاد خش و خط ظروف را تمیز می‌کنند. حتماً می‌دونید پدهایی که بادوام و مقاوم هستند باعث طول عمر لوازم و ظروف می‌شوند. خصوصیت دیگری که از بالا بودن کیفیت پدهای ظرفشویی حکایت دارد، این است که در تماس با آب نباید جمع شوند.

این پدها می بایست در استفاده حداقل 2 تا 3 ماه ماندگاری داشته باشند. همچنین قدرت لکه بری بالا در کنار یک مایع تمیز کننده خوب می تواند یک نشانه خرید موفق باشد. نوعی از پد های هستند که برای انجام اموری مثل کندن باقی مانده غذا در ظروف کاربرد دارند. پدهای ظرفشویی سخت ازین نوع است. این پد برای از بین بردن چربی ها و لکه های بسیار سخت از ظروف مانند مس و روی و همچنین موادی مثل نیمرو چسبیده به ظرف کاربرد دارند. جالبه بدونید ابر داخل پدهای سخت برعکس ظاهر سخت آن بسیار نرم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

در باب مشخصات پد ظرفشویی با کیفیت باید ذکر کنیم که در ساخت ابر این پدها  از لایه ای استفاده می‌شود که محافظ ناخن و انگشت های شما است. همچنین یک پد با کفیت ظرفشویی تراکم بالایی نیز دارد و همین موضوع موجب می‌شود که، مقاومت زیادی در برابر آب داغ داشته باشند. خاصیت رسوب زدایی، براق کنندگی ظروف یکی از نشانه پد ظرفشویی با کیفیت است.

دبگر ویژگی ها

ابر این پدهای ظرفشویی در آب داغ از هم باز نمی‌شود و در آب سرد نیز جمع نمی‌شوند. پد ظرفشویی باکیفیت، بسیار منعطف است و به عنوان ابزاری ساینده مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسبت به رطوبت مقاومت دارد و در مواد اسیدی معمولاً مقاومت بالایی دارد. باید توجه داشت که سطح ظرف شما چگونه است؟ اگر سطح آن حساس به اسیب دیدگی است، باید از پدهای خیلی نرم تر استفاده کرد تا اسیبی به ظرفتان نرسد. شیارهای کوچکی که در یک اسکاچ با کیفیت وجود دارد به مرور زمان پاره نمی‌شود و از لعاب نمی افتد.

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت یک پد ظرف شویی با کیفیت طوری است که هر لکه ای را از سطح ظروف پاک می‌کند. شیارهای یک اسکاچ خوب، مستعد جذب و تکثیر میکروب هاست. پدهای با کیفیت ضدخش هستند و شما میتوانید، باخیال راحت از انها استفاده کنند! شاید بپرسید ضد خش بودن چه کاربردی دارد؟ یا به حال برایتان شده که اسکاچتان به دسته های ظروف گیر کند و جر وا جر شود؟ ضد خش بودن یک اسکاچ طوریست که به واسطه شیارهای بسیار بسیار ریز حالت فرار از تیزی به شما می‌دهد.

یک پد ظرفشویی با کیفیت ، سوختگی های ته ظرف و قابلمه را کاملاً پاک میکند. همچنین می‌توان برای تمیز کردن فر و گاز نیز از آن استفاده کرد. این پدها ظرف های روحی را هم به راحتی تمیز می ‌کنن. شاید جالب باشد بدانید حتی نوعی از این پدها، متری هم هستند در رستوران ها و کافی شاپ، استفاده می شوند. در رستوران ها بسیاری از ظرف ها حساس به خط و خش هستند و تهیه یک اسکاچ خوب برایشان امری حیاتی است.

انواع پد ظرفشویی در مواد اولیه

معمولا پدهای با کیفیت در انواع مختلف عرضه می شود. هرکدام از این پد ها مناسب ظرفی هستند. برای مثال قابلمه ها و یا ظروف های سخت باید با پدهای که سطح ضخیم تری دارند شسته شوند. یا ظروف چینی که بسیار حساس هستند باید با پدهای نرم و لطیف شست تا به انها خشی وارد نشود. ازجمله این پدها (بافتنی ، اسفنجی ، گیاهی ، سیلیکونی،…..) نیز دارند که هر کدام مصرف خاض خود را داراست.

یادتون باشه در ساخت پد ظرفشویی از متریالی مانند سلولزی، پلی اورتان و الیاف گیاهی استفاده می شود. این پدها تفاوت های مختلفی دارند. طبیعیست که تفاوت انها در الیاف بکاررفته است. انتی باکتریال بودن یک ویژگی جذاب برای پد های با کیفیت به شمار می‌آید.

نحوه شستن پد ظرفشویی

برای شستن یک اسکاچ می‌توان از ترکیب آب داغ، مایع ظرفشویی، سفید کننده و سرکه استفاده کرد. زمان شسته شو و آب کشی آنها معمولاً بین 5 تا 10 دقیقه است. عمدتاٌ تغییر رنگ پد ظرفشویی نشانه اینسنت که آماده آب کشی است. پد را از آب و مواد مذکور اشباع ‌کنید. به‌ گونه‌ای که تا بالای اسکاچ از آب پر باشد. اگر بخواهیم از ابتدای کار و اصولی توضیح دهیم باید بگوییم پد را با آب ولرم بشویید تا مواد زائد و اضافی از سطح پد پاک‌سازی شود. کمی بعد آن را برای یک الی دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید. با توجه به اینکه ممکن است پد بسوزد، بهتر است قبل از 1 دقیقه وضعیت پد را چک کنید . نهایتاً آن را در مدت 1 دقیقه در مایکروویو قرار دهید.

تحقیقات نشان می‌دهد شستن و ضدعفونی کردن پد ظرفشویی در مایکروویو یا ماشین ظرفشویی، با مایع سفیدکننده و مواد توضیحی در متن می‌تواند تا 99.9 درصد باکتری‌ها را از بین ببرد. استفاده از سرکه به‌ عنوان یک ماده طبیعی برای ضد عفونی کردن پد بسیار موثر است و باکتری‌های سطح پد را تا 99.6 درصد کاهش می‌دهد. اما در نظر بگیرید که جوشاندن کم‌ هزینه‌ترین و کم دردسرترین روش ضد عفونی کردن است.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود هر یک از انواع روش تمیز کردن پد ظرفشویی را به‌عنوان بهترین شیوه شستشوی این پدها انتخاب کنید.

سخن پایانی

شما میتوانید تمام مشخصات پد ظرفشویی با کیفیت را از برند های معتبر بازار مثل کاتوس و داوین که شناخته شده هستند ببنیید.  در اینجا انواع پد ظرفشویی با کیفیت را تهیه کنید. استفاده از این برندها به راحتی میتواند خیال شما را  از باب تمیزی و درخشندگی ظروف کند. نگران آسیب به ظروف نباشید. کاتوس و داوین مناسب انواع ظروف پد ظرف شویی تولید کردند. اگر علاقه دارید با محصولات ما آشنا بشید این جا را کلیک کنید  تا فردا صبح ظرفاتون شه!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *