دستمال ها, مقالات

دستمال مخصوص خشک کردن ظروف و برق انداختن آینه

مقدمه:

دستمال های آشپزخانه یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین وسایل خانه و آشپزخانه هستند. که برای پاک کردن سطوح مختلف بکار میروند. مانند کابینتها، کانتر، ظروف ومبلمان و…

داستان دستمال گردگیری پنبه ای چی هست؟

آشپزخانه قلب خانه است. بیشترین زمان را افراد منزل بخصوص خانم های خانه دار در آشپزخانه سپری می کنند. بیشترین میزان رفت و آمد در قسمت آشپزخانه میباشد. و تمامی خوراکی ها در آنجا قرار دارد. پس بیشتر از همه باید به بهداشت این مکان توجه داشت. ازاین رو همیشه باید تمیز و مرتب نگه داشته شود.

⭕️ در ادامه ی این مقاله قصد دارم دستمال بسیار مناسب و پرکاربردی را، که شما باید در تمیز کردن آشپزخانه از آن استفاده کنید بیان کنم.

دستمال گردگیری پنبه ای کاتوس

جهت گرد گيري، آبگيري و نظافت سطوح بسیار مناسب می باشد. دستمال گردگیری کاتوس که داراي تاروپود هستند براي نظافت مناسب ترند. طوري که آلودگي ها و گرد وغباررا در تاروپود خور جذب میکنند. دستمال هاي  پنبه ای یا همان بافته شده براي خشک کردن سطوح خيس مناسب تر هستند. اين خاصيت با استفاده از ترکيب پنبه در ساختار اين دستمال بيشتر هم مي شود. دستمال گردگيري پنبه اي کاتوس بدون نياز به مواد شوينده پاکيزگي و حس خوب تمیزی را براي شما به ارمغان خواهد آورد. قدرت جرمگيري و جذب بسیار بالايي دارد.

يکي از ویژگی های ديگر اين محصول

کار نظافت را بسيار آسان تر خواهد کرد. دستمال گردگيري پنبه اي کاتوس به صورت پک 4 عددي، با رنگ هاي متفاوت و جذاب در فروشگاه ها عرضه خواهد شد. که باب سليقه ي شماست. اين محصول جهت گردگيري هاي روزمره طراحي شده است و براي تماي سطوح و ظروف و شیشه مناسب مي باشد.

یک نمونه ترفند

تمیز کردن اجاق گاز یکی از سخترین وسیله ها میباشد که گله مندی زیادی دارد. ولی نمی توانیم آن را هم به حال خودش رها کنیم. بهترین روش برای تمیز کردن، ترکیب جوش شیرین، نمک و آب است که برروی لکه ها، مخصوصا لکه های قدیمی تر بریزید و اجازه بدهید تا زمان طولانی تری بماند. سپس با دستمال گردگیری پنبه ای کاتوس، آن ها را تمیز کنید. از حس تمیزی آن لذت ببرید.

جمع بندی نهایی

ابعاد دستمال گردگیری کاتوس ۳۵ در ۶۰ می باشد. قدرت و سرعت بسیار فوق العاده در جذب گرد و غبار،دوده و روغن و … دارد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته، دراین دستمال مرغوب و بسیار استاندارد می باشد. و می توانید با خیال راحت برای گردگیری استفاده کنید.

 

⭕️ لینک خرید:  دستمال گردگیری پنبه ای (۴ عددی) کاتوس کد k144

ــــــــــــ
نویسنده :سحرچوبانی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *