دستمال ها, مقالات

جادوی ابر کاتوس

ابر جادویی کاتوس چیست؟

ابر جادویی کاتوس ساخته شده از فوم ملامین (اسفنج نانو) به شکل مستطیلی با تکنولوژی نانو تولید شده. قدرت جرمگیری، لکه بری و جذب فوق العاده را دارد. ابرجادویی کاتوس در دسته دستمال های نظافتی به بازار عرضه میگردد. هر ابر جادویی ، توانایی جذب یک لیوان پراز آب را به درون خود دارد، بدون آنکه قطره ای از آن آب چکه کند. ابرجادویی کاتوس نیازی به هیچ گونه مواد شوینده ندارد.
این ابر با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد. همانند یک سمباده نرم برای از بین بردن لکه ها عمل می کند. جرم ها و کثیفی ها را از روی سطوح از بین می برد. این ابر جادویی دارای دوام متناسبی میباشد و کیفیت اولیه آن تا مدت ها بعد از مصرف حفظ خواهد شد. همچنین به دلیل داشتن مواد آنتی باکتریال در ابرجادویی کاتوس کیفیت آن در طولانی مدت حفظ میگردد.

موارد استفاده و کاربردها:

 

ابرجادویی کاتوس را میتوان به یکی از مناسبترین گزینه ها برای نظافت یخچال میباشد. این محصول برای از بین بردن جرم ها میباشد. همچنین لکه های شیرآلات، لوازم برقی، وان حمام، آینه، کفپوش و پارکت، کاشی و سرامیک،… و حتی بدنه خودرو، روکش صندلی، سپرماشین، اجاق گاز، سطوح خارجی کامپیوتر، لکه های چربی، دوده، لاک، جوهر، زنگار، چسب، رنگ، جرم های سخت و کلیه ی جرمها و لکه های روی دیوار و لوازم منزل که با پاک کننده های معمولی از بین نمی روند را به آسانی محو خواهد کرد.

یکی از موارد استفاده ی بی نظیر این ابر:
پاک کردن و از بین بردن خط و خش های به جا مانده. روی بدنه ی خودرو است. بطوریکه حتی خطوطی که با پولیش از بین نرفته اند را پاک می کند.

 

هشدار:

ابر جادویی برای پاک کردن شیشه LCD و LED مناسب نمی باشد.

نحوه استفاده از ابر جادویی:

 

 

برای استفاده درست تر و بهینه تر از ابر جادویی کاتوس، با قیچی یا کاتر آن را به ۴ یا ۶ قطعه کوچکتر تقسیم کنید، بطوریکه تبدیل به مکعب های کوچک شوند. سپس هر تکه از ابر را نم دار کرده و روی سطح مورد نظر بکشید تا لکه ها و جرمها را از بین ببرد. پس از تمام شدن و از بین رفتن هر تکه از ابر جادوی، از تکه بعدی استفاده نمایید.ابر جادویی کاتوس بدون نیاز به هیچ گونه مواد شوینده و تنها با مقدار کمی آب، سطوح مورد نظرتان را به راحتی تمیز میکند.

 

 

نتیجه گیری:

این ابر محصولی نرم و حساس می باشد. استفاده نامناسب از آن. کشیدن آن، برروی سطوح زبر و خش دار. به ابر آسیب می رساند. همچنین دوام و مقاومت آن را کاهش می دهد. از این ابر نباید توقع دوام بالا و کار سخت مانند دستمال یا اسکاچ را داشت.

لینک خرید از سایت پاکساب شویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *