مقالات

مشخصات یک لیف گیاهی خوب

لیف حمام گیاهی کاتوس

مشخصات یک لیف گیاهی خوب

استفاده از یک لیف حمام گیاهی، مزایای بسیاری برای پوست دارد. بیشتر از همه موارد جنس آنست که مهم است. از مهمترین نکته های خرید یک لیف گیاهی خوب آنست که باید سازگار با پوستتان باشد. جنس لیف های  گیاهی طوریست که باعث بهتر شدن پوست میشود. همچنین موجب جوانسازی پوست و ازبین رفتن کدر بودن پوست میگردد.

این لیف ها موجب لایه برداری بدن و جوانسازی بافت پوست بدن میشود و تمام سلول های مرده پوست را ازبین میبرد. لیف های گیاهی، منافذ پوست را عمیقا تمیز میکند و از تشکیل سلولیت جلوگیری میکند. لیف های گیاهی اصل پوستی نرم و لطیف برای شما ایجاد میکنند و تمام آلودگی ها و الاینده ها را از سطح پوست پاک میکند.

یک لیف گیاهی به راحتی با آب شسته میشود و از الیافت صد در صد گیاهی ساخته می‌شود. این لیف ها معمولاً برای تمامی پوست ها مناسب هستند، به ویژه پوست های چرب و مستعد آکنه و جوش. لیف های گیاهی باعث می‌شود پوست شما شاداب و شفاف شود. لکه ها را از پوست شما میزداید و یک نوع لایه بردار مکانیکی انجام میدهد.

موارد استفاده لیف گیاهی

الیافت گیاهی موجود در این لیف ها از بروز جوش های زیرپوستی جلوگیری میکنند. همچنین این لیف ها نوعی ماساژور طبیعی محسوب میشوند چراکه برای پوست، گردش خون را به جریان می اندازد. این لیف بخاطر سطح نانو الیافش، پوست را التیام میبخشد و موجب ازبین رفتن تیرگی های پوستی میشود. محل تیرگی های بدن مانند زانوها و آرنج و قوزک پا به راحتی، با استفاده ممتد و به مرور از لیف گیاهی ازبین می رود. پیشنهاد میکنیم این لیف ها را در یک دوره مصرف 3 ماهه همراه با کرم های ضد چروک و آکنه استفاده کنید تا از تاثیر آن شگفت زده شوید. تحقیقات ثابت کرده پوست هایی که منافذ باز دارند، وقتی از لیف های گیاهی استفاده کنند، منافذشان به مرور کوچک میشوند.

الیاف یک لیف گیاهی اصل کاملا ارگانیگ است و از گیاه طبیعی نشات گرفته است. برای رفع خستگی حتما یکبار از این مدل لیف استفاده کنید. مااهیت این لیف ها به دلیل گیاهی بودنشان طوری است که باعث افزایش چربی سوزی بافت های چربی پوست می‌شود.  لیف های گیاهی هیچگونه اسیبی به پوست نمیزند و یک اسفنج کاملا طبیعی و گیاهی دارد. در عوض به اسانی از عفونت های پوستی پیشگیری میکند.

نحوه استفاده

این لیف را باید هنگام استفاده با اب گرم مرطوب کرده تا ان نرم شوند. اما توجه داشته باشید که آن را زیادی نرم نکنید چراکه خاصیت لایه برداریش را از بین می‌برد. لیف گیاهی را باید به ارامی روی پوست بکشید، این حرکت را می بایست بصورت دورانی روی پوست انجام داد. سعی کنید فشار کمی روی پوست خود ایجاد کنید و این فرایند را تا 10 دقیقه ادامه دهید.

پیشنهاد ما برای بهبود تیرگی و داشتن پوستی با طراوت و شاداب لیف گیاهی کاتوس است. می توان گفت یک نوع مراقبت اصولی و سنتی از پوست همزمان با استفاده روزمره از لیف گیاهی کاتوس سلامت پوست شما را تضمین می کند.

برای بازدید از لیف گیاهی کاتوس و خرید این محصول می تونید روی این لینک کلیک کنید. قول میدیم تا 1 روز دیگه لیف توی حمومتون باشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *