دسته‌بندی نشده

سفره یکبار مصرف و انوع آن

سفره یکبار مصرف

انواع سفره
یکبار مصرف

درسفره یکبار مصرف و انوع آن
سفره، یک نوع زیرانداز است که معمولاجنس آن پارچه ای و یا نایلونی و یکبار مصرف است. هنگام میا غذا آن را روی زمین یا فرش پهن می‌کنند. همچنین لوازم غذا خوری را روی آن می‌چینند و غذا را سرو می‌کنند. اینکار باعث می‌شود ظروف روی سطح بهداشتی قرار گیرد و از آلودگی جلوگیری شود. سفره یکبار مصرف گزینه خوبی برای انتخاب سفره است.

مواد اولیه سفره یکبار مصرف

*کربن

کربن به معنی ذغال سنگ است و عنصری با عدد اتمی 6 و در گروه 14 جدول تناوبی قراردارد. این عنصریکی از عنصرهای فراوان است که در پوسته زمین وجود دارد و چهارمین عنصر کهکشان و کیهان است. کربن از نظر جرم دومین عنصر در بدن انسان است. تقریبا ۱۸٫۵ درصد از جرم بدن را تشکیل می‌دهد.

 

 

*پلی اتیلن

پلی اتیلن نوعی از پلیمر است که دارای ساختاری بلوری است که متغیراست و در اثر گرما ذوب ودر سرما جامد و منجمد می‌شود. این پلیمر نوعی از پلاستیک است که از نفت بدست می‌آید. این پلاستیک خصوصیاتی مثل ضد آب و پلاستیکی بودن دارد. این مواد در مواد اولیه بسیار نقش مهمی دارد. پلی اتیلن مزایا زیادی دارد از جمله:

مزیت

*مقاومت کششی بالایی دارد.
*قیمت مناسب تری دارد.
*در دمای پایین مقاومت دارد.
برای اینکه سفره یکبارمصرف کیفیت بالایی رابرخوردار باشد باید از پلی اتین با غلظت و خلوص بالا استفاده کرد. باید در ترکیب کردن کربن و پلی اتیلن دقت کرد و نسبت مناسبی را باهم ترکیب کرد همچنین باید از رنگ به میزان مناسب استفاده کرد. کربن ماده چسبناکی است و رنگ زینت بخش این ترکیب است. به این نکته توجه کنید که اگر کربن و رنگ به میزان مشخصی نباشد سفره شما کاملا بی کیفیت می‌شود. این عمل باعث می‌شود که محیط زیست آلودگی را به خود بگیرد و آسیب ببیند.

تولید سفره‌های یکبار مصرف به توجه و دانش بالایی نیازمند است. چرا که سفره  نقش مهمی در مهمانی ها و مراسمات و حتی در جشن ها دارد. این سفره به دلیل نقش و طرح جذاب و شباهت زیاد آن به سفره های معمولی طرفدار زیادی دارد. به دلیل شیک بودن و استفاده راحت آن محبوب است.

قیمت مواد اولیه سفره یکبار مصرف

گرانول پلی اتیلن شفاف       30هزار تومان
گرانول پلی اتیلن عسلی        24هزار تومان
پلی اتیلن درجه یک           21هزار تومن

مواد اولیه را از کجا خریداری کنیم؟
اگر شما قصد دارید که سفره یکبار مصرف را تولید نمایید باید به فکر خرید دستگاه های آن باشید. به طور کلی پلی اتیلن مهمترین ماده برای تولید سفره پلاستیکی است. مواد اولیه را می‌توانید بصورت آنلاین از سایت و فروشگاه معتبر و معروف خریداری کنید. برای خریداری ماده اولیه کافی است به شرکت فرتاک پلیمر تماس بگیرید یا وارد سایت آن شوید. این شرکت مشاوران و کارشناسان زیادی برای راهنمایی شما دارد و می‌توانید بسیاری اطلاعات کسب کنید و درنهایت خرید کنید.

مزیت خرید سفره یکبار مصرف

*هزینه کم

حتی اگر همیشه از این سفره استفاده کنید باز هم هزینه خرید و کارایی آن کمتر از سفره های معمولی و جنس های پارچه ای است. با اطمینان کامل می‌توان گفت که قیمت سفره یکبارمصرف بسیار پایین و کم است. شما می‌توانید همیشه از آنها بدون نگرانی قیمت بالای آن استفاده نمایید.

*بهداشتی بودن آن

درست است که سفره معمولی و پارچه ای قابل شستشو است، اما احتمال دارد که مواد و غذا در بافت های آن باقی بماند. به همین دلیل سفره یکبار مصرف کاملا بهداشتی و از نظر بهداشت و سلامت امن ترین نوع سفره است. این زیر انداز پلاستیکی بدلیل یکبار مصرفی بودنش به راحتی آلودگی و کثیفی را با خود به زباله منتقل می‌کند.

*رنگ و طرح متنوع

زیاد بودن رنگ و طرح سفره ها باعث می‌شود که هر مدلی برای هر مناسبتی بخواهید بخرید و استفاده کنید. شما می‌توانید در هر رنگ و طرحی این سفره ها را سفارش دهید و از آنها استفاده کنید. این یک نوع مزیت آن به نسبت سفره های معمولی است. کاربرد استفاده از طرح‌های متنوع و جذاب این سفره ها موجب می‌شود تا افراد با توجه به سلیقه و علایق خود و مناسبت ها آن را انتخاب نمایند.

*زمان استفاده سریع

در تولید سفره یکارمصرف زمان کوتاه تری صرف این کار می‌شود. این سفره در زمان هایی که مهمان دارید به راحتی حاضر می‌شود. شما می‌توانید به سرعت سفره را برپا و جمع کنید. سفره یکبار مصرف بهترین انتخاب برای هر زمانی و هرمکانی است. برای مجالس و مواقع ضروری بسیار مناسب است.

اندازه سفره

سفره های یکبار مصرف از نظر تندازه متنوع هستند. 50 و 100 متری اندازه هایی است که پرطرفدار است و برای مصرف خانگی این ابعاد بسیار مناسب اند. سفره های50 متری برای100 نفر مهمان و 100 متری برای حداقل180-200 نفر مهمان مناسب است. برای انتخاب سفره باید به تعداد نفرات مهمانی توجه کنید.

انواع سفره یکبار مصرف

 

*سفره پلاستیکی

این نوع سفره ها مایعات را از خود عبور نمی‌دهند. مواد اصلی درمراحل تولید این سفره پلی اتیلن است. از این مواد در تولید نایلکس و نایلکس های زباله استفاده می‌شود. سفره‌ پلاستیکی یکبار مصرف درجنس و مقدار ضخیم یا نازک بودن متنوع تولید و عرضه می‌شود. سفره های پلاستیکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

*کاغذی

یکی دیگر ازانواع سفره ها که در مناسبت ها و مجالس معروف اند سفره های کاغذی هستند. مواد اصلی این سفره ها از ماده اصلی دستمال کاغذی است. این مواد برای استحکام بالاتریک لایه دارد که به لایه پلی اتیلن معروف است. اگر مایعات مثل:آب و نوشابه و….روی سفره بریزد جذب این لایه می‌شود و پس نمی‌دهد.
برای مجالس این سفره ها مناسب تر و زیباتراست و کیفیت بهتر و بالاتری دارد. سفره های کاغذی به نسبت سفره های پلاستیکی با طبیعت بیشتر سازگاری دارد. از سفره‌هایی که به سفره‌های مجلسی معروف هستند، سفره‌های کاغذی نام دارند. این سفره‌ها از مواد اصلی دستمال کاغذی درست می‌شوند که برای استحکام بیشتر یک لایه پلی اتیلن دارند.

*شیشه ای

نوع دیگری از سفره ها، شیشه ای است. این نوع سفره ها را در رستوران ها، تالارها، مجالس ها و….استفاده می‌شود. این سفره ها به دلیل اینکه در برابر مایع ها و نفوذ رطوبت بسیار مقاوم هستند. این نوع سفره ها طرفدار زیادی دارند. سفره های شیشه ای بسیار شفاف و زیبا هستند.

*طلا و نقره کوب

سفره طلا کوب و یا نقره کوب از نوع سفره های بسیار شیک و فوق العاده زیبا هستند که برای محالس و میهمانی های مهم استفاده می‌شود. روی این سفره به رنگ های طلایی و نقره ای برخی طرح ها چاپ می‌شود. این سفره ها از پلیمر های درست می‌شوند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

*پلی استر

پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که بین پارچه و کاغذ وجود دارد. قیمت این نوع سفره بسیار کم است و از دیگر سفره ها ارزان تر است. این نوع سفره در مجالس رسمی خیلی استفاده می‌شود و کاملا ضد لک و چروک است. این سفره در برابر چارگی، آسیب ها بسیار مقاومت بالایی دارد همچنین بسیار با دوام است.

<p>سفره یکبار مصرف به چه صورت در بازار عرضه میشود؟
سفره ها در هر نوع و رنگ و اندازه ای به دوصورت عرضه می‌شوند:

1-عمده ای

2-تکی

برای خرید عمده میتوانید فروشگاه های معتبری را انتخاب کنید که بسیار تنوع و جنس سفره هایش خوب است و کیفیت بالایی دارند. می‌توانید هم بصورت حضوری و غیر حضوری بصورت آنلاین خرید نمایید. هر نوع سفره ای را که در نظر دارید را برایتان ارسال می‌نمایند. در ادامه چندین فروگاه معتبر و بزرگ را برای خرید عمده سفره معرفی می‌کنیم.

*فروشگاه باباسلمان

فروشگاه بابا سلمان فروشگاهی است که تمامی وسیله یکبارمصرف را دارد و این فروشگاه در شهریار قرار دارد. برای خرید سفره میتوانید از طریق سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید. محصولات بابا سلمان بسیار باکیفیت و با اطمینان هستند و باخیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. البته بابا سلمان تمامی محصولات یکبارمصرف را دارد.
برای خرید از این فروشگاه این لینک را کلیک نمایید.

*فروشگاه صالح آباد

عمده فروشی آنلاین صالح آباد، تمامی سفره های یکبار مصرف را از هر نوع و رنگی بخواهید را دارد و می‌توانید از آن خرید کنید. البته این فروشگاه فقط بصورت آنلاین محصولات خود را می‌فروشد. این فروشگاه از تولیدکنندگان سفره یکبار مصرف است که قدمت بسیار زیادی هم دارد و سفره های آن بسیار کیفیت و دوام بالایی دارد.
برای رجوع به سایت این فروشگاه لینک را کلیک کنید.

سوالات متداول سفره یکبار مصرف

1-قیمت سفره یکبارمصرف چقدر است؟

قیمت سفره به اندازه آن بستگی دارد. رول 20 متری، رول1000متری، رول 50متری، 100متری، قیمت های مختلفی دارد.

2-سفره یکبارمصرف قابل بازیافت است؟

نوع کاغذی از سفره های یکبار مصرف قابل بازیافت است .

3-آیا کیفیت مواد اولیه روی تولید سفره تاثیر دارد؟

کیفیت مواد اولیه روی تولید سفره تاثیر مستقیم دارد. مواد با کیفیت مناسب، مقاومت فیزیکی و حرارتی، انعطاف پذیری را در سفره ایجاد میکند.

4-آیا خرید و فروش سفره یکبار مصرف سود زیادی دارد ؟

بله خرید و فروش سفره سود بالایی دارد. این صنعت به دلیل گستردگی در رستوران ها، فست و فود ها، مجالس ها بسیار پر مصرف است.

حهت خرید محصولات کاتوس این لینک را کلیک کنید
برای کسب اطلاعات جهت خرید به اینجا وارد شوید








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *