مقالات

لیف حمام کاتوس K117

لیف حمام K117 کاتوس

لیف حمام کاتوس  K117

امروزه زیبایی و رسیدگی به پوست و مو از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین افرادی هستند که بسیار در این موضوع حساسند، لیف توری 117 برای همه افراد، حتی حساس، مناسب است. این لیف از برند کاتوس میباشد و به دلیل جنس آن که نخ میباشد بسیار نرم است. همینطور برای پوست هایی که حساس هستند هم کاملا مناسب است.

لیف های کاتوس بسیار متفاوت و متنوع هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. لیف حمام کاتوس K117 همراه با بند است و به راحتی آویزان میشود و حتی مناسب استخر و وان میباشد.

محصولات کاتوس از نخ های ظریف و بسیار نرم تشکیل میشود. همین امر باعث میشود که سلول های مرده اولیه را پاکسازی کند و یک لایه بردار مناسب برای پوست باشد.

ویژگی ها

لیف حمام کاتوس  K117 تمام الودگی های سطحی پوست را ازبین میبرد. این لیف به دلیل داشتن الکتریسیته ساکن، موها را از پوست بلند کرده و باعث بهتر تمیز شدن پوست میشود. منافذ باز پوست را کاملا تمیز میکند و آلاینده های منافذ را از بین میبرد و باعث گردش خون سریع تر میشود.

به طور عامیه میتوانیم بگوییم این لیف موجب نفس کشیدن پوست میشود. از مزایای استفاده از این لیف، لایه برداری پوست و شاداب شدن پوست میباشد.  وقتی آن را به‌آرامی روی پوست می‌کشید با ایجاد اصطکاک می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد درنتیجه پوستتان شفاف، شاداب و سالم‌تر به نظر می‌رسد.

این الیاف‌ها حتی می‌توانند به‌راحتی آلودگی‌ها و آلاینده‌های محبوس بین منافذ را از بین ببرند. لیف 117 کاتوس همانند یک اسکراب ملایم عمل می‌کند و هیچ خط و خشی روی پوست باقی نمی‌گذارد. یکی از بهترین راه هایی که می‌توانید سلامتی پوست خود را در برابر عوامل مضری مانند میکروب ها و آلودگی های محیطی حفظ کنید، استفاده از لیف است.

لیف کاتوس با الیافی که دارد برای پوست های چرب نیز بسیار مفید است، زیرا مانع از تجمع چربی ها می‌شود و مشکلاتی همچون جوش و آکنه را به حداقل می‌رساند.

برتری این لیف کاتوس نسبت به بقیه لیف ها این است که این لیف نخ های بسیار نازکی دارد که باعث التهاب و قرمزی پوست نمیشود. همچنین افرادی که پوست های بسیار حساس و مستعد جوش و التهاب هم دارند میتوانند با خیال راحت از این محصول استفاده نمایند،

لیف کاتوس کد117 از جنس نخ و قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت آن دارد. با یکبار استفاده از این لیف تمام خصوصیت منحصر به فرد آن را متوجه میشوید. میفهمید پوستتان چقدر نرم و پاک از الودگی و شاداب تر میباشد.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد لوازم بهداشتی خانه و حمام اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *