پدهای ظرفشویی, مقالات

اسکاچ چند منظوره

پد چند منظوره 234

اسکاچ چند منظوره

این اسکاچ به اسکاچ هانس هم معروف میباشد. این اسکاچ دارای یک سطح حوله ای و یک سطح زربافت میباشد و قسمت میانی آن از اسفنج تشکیل شده است.خوب کف میکند و یک طرف حالت نخی و یک طرف دیگرکه حالت اسکاچ دارد باعث میشود هنگام شستن ظروف هر وقت خواستید از هر طرفی که نیاز هست استفاده کنید.

اسکاچ هانس یا پدظرفشویی چند منظوره کاتوس دارای ابری با دٍنسیته بالا، خاصیت میکروفایبر بسیار خوب، اولین پدظرفشویی بیضی در ایران ، این اسکاچ به علت بیضی شکل بودن بسیار خوش دست می باشد.

همان‌طور که گفتیم بسیاری از ما از کلیت چگونگی استفاده از اسکاچ آگاهی داریم. آن‌ها را در کارهای روزمره‌ی خود در نظر داریم. به عنوان مثال تقریباً همه‌ی ما می‌دانیم که استفاده از سیم ظرفشویی برای ظروف تفلون باعث آسیب دیدن آن می‌شود یا استفاده از یک اسکاچ بایستی تنها مختص شستن ظروف باشد و نباید از آن برای شستن ظروف دیگر استفاده کرد. به همین خاطر تلاش کردیم پدظرفشویی چند منظوره یا اسکاچ چند منظوره را برای شما عزیزان در بازار عرضه و تولید کنیم که سهولت شستشوی ظروف را به راحتی امتحان کنید.

اسکاچ کند منظوره ی کاتوس از دوحالت نرم و زبر و با ابر دولایه و بسیار مقاوم  تشکیل شده که برای أنواع سطوح مورد استفاده قرار میگیرد چه ظروف شما گرد باشد و چه چدن و… قابل استفاده بوده.

فقط به علت قطور بودن ابر این اسکاچ و چند منظوره بودن این پدظرفشویی باکتری های متفاوتی را به خود جذب کند به همین علت در پاکیزه نگه داشتن و اینکه بخاطر تجمع باکتری هر ۳روز یک بار در ماکروفر قرار دهید یا با سرکه و یا سفید کننده مانند وایتکس ضدعفونی نمایید.

ولی بعد از دو هفته و در نهایت ۳هفته بهتر است که از پدظرفشویی یا اسکاچ جدید استفاده نمایید. چون بعد از مدتی اسکاچ شما بوی بدی به مشام شما می‌رساند یا رنگ آن تغییر کرده که بلافاصله آن را دور انداخته و از اسکاچ جدیدی جایگزین نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *