پدهای ظرفشویی, مقالات

اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی – راهنمای نظافت سینک و سطوح سخت

تمیز کردن سینک با اسکاچ مخصوص

اگر شما هم در پاک کردن سطوح سخت دچار مشکل شده اید و یا به دنبال تمیزی هر چه بیشتر سطوح هستید این مقاله برای شماست. در این مقاله قرار است تا راه های تمیز کردن انواع سطوح، سینک ظرفشویی و بقیه موارد و … را بررسی کنیم و بدانیم که در تمیز کردن این سطوح چه نکاتی را باید رعایت کنیم و اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی کدام است؟

 

بهترین اسکاچ برای پاک کردن سطوح سخت

اسکاچ مخصوص شستشوی زمین

تمیز کردن و پاکیزگی سطوح سخت یکی از کار های چالش بر انگیز است زیرا پاک کردن این سطوح به راحتی ممکن نیست و چیزی که می‌تواند ما را در این راه کمک کند استفاده از یک اسکاچ مناسب است تا با به وسیله آن بتوان به نتیجه دلخواه در پاکیزگی دست یافت.

علاوه بر سطوح سخت، سینک آشپزخانه نیز یکی دیگر از مواردیست که پاکیزگی آن اهمیت بسیاری دارد و جلوه خانه را بسیار زیبا تر می‌کند. سینک های آشپرخانه دارای جنس های مختلفی از جمله چینی، آهنی یا  فلزی، استیل ضد زنگ و …. هستند که در ادامه به بررسی اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی می‌پردازیم.

در تمیز کردن سینک ظرفشویی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

استفاده از تمیزکننده های مختلف برای سینک ظرفشویی می‌تواند باعث آسیب رسیدن به آن شود. چرا؟ به این علت که اکثر مواد شوینده خاصیت اسیدی دارند و باعث خورده شدن سطح سینک و در نتیجه آسیب رسیدن به وضعیت ظاهری آن می‌شود. پس باید چه کرد؟ اگر همچنان اصرار بر استفاده از تمیزکننده ها دارید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که پس استفاده از شونده، سینک را به صورت کامل و با دقت با آب شستشو دهید تا اثری از آن ها بر روی سینک باقی نماند.

سینک آسیب دیده

سینک آسیب دیده

و اما راه حل بهتر :

استفاده از مایع ظرفشویی به همراه یک اسکاچ مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا علاوه بر رسیدن به نتیجه دلخواه خود، مطمئن شوید که به سینک هیچ آسیبی نرسانده اید.

یک اسکاچ مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ – اسکاچ مناسب سینک آشپرخانه

انتخاب اسکاچ مناسب برای رفع جرم گرفتگی سینک آشپزخانه موضوع بسیار مهمی است زیرا در صورت انتخاب ناصحیح مجددا باعث اسیب رسیدن به سینک ظرفشویی و یا نگرفتن نتیجه دلخواه می‌باشد. اسکاچ انتخابی شما نباید زبر باشد زیرا باعث خط و خش افتادن روی سینک خواهد شد و همینطور نباید خیلی نرم باشد تا نتواند کثیفی ها و چربی های سطح سینک را از بین ببرد. به این لینک یک نگاهی بیندازید. نمونه یک اسکاچ مناسب برای شستشو و نظافت سینک می‌باشد که می‌تواند علاوه بر تمیزی باعث حفاظت از سینک ظرفشویی شما شود.

اسکاچ سمباده ای زبر کاتوس – (اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی و سطوح سخت)

اسکاچ سمباده ای کاتوس

اسکاچ سمباده ای زبر کاتوس یکی از محصولاتی است که به دلیل جنس به کار رفته در آن می‌تواند به بهترین، شکل سطح مورد نظر را تمیز کرده و همچنین به دلیل عدم استفاده از سیم (مانند اسکاچ های سیمی) باعث عدم خش افتادن روی سطوح خواهد شد. این اسکاچ علاوه بر تمیز کردن سینک آشپزخانه می‌تواند سطوح دیگری مانند جرم گرفتگی های سطح کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و همینطور سنگ و سرامیک را نیز  به خوبی تمیز کرده و همواره خودش را به شما ثابت کند!

مقایسه اسکاچ سمباده ای زبر و مایع تمیز کننده، از کدام یک استفاده کنیم؟

اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی

چرا آخه؟ !!!!!!!!!!!

مایع تمیز کننده در ابتدا ممکن است باعث تمیزی سریع سطوح مورد نظر شما شود ولی نکته ای که همواره باید به آن توجه داشت این است که خاصیت اسیدی این شوینده ها باعث آسیب رساندن به این سطوح می‌شود. در عوض استفاده از یک اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی یا اسکاچ مناسب رفع جرم گرفتگی علاوه بر تمیزی مشابه یا بیشتر از مایع تمیز کننده باعث حفظ وضعیت ظاهری آن خواهد شد و در درازمدت نیازی به هزینه بسیار بالاتر و صرف زمان بیشتر برای تعمیر و یا تعویض آن نخواهد بود.

جمع بندی

استفاده از اسکاچ مناسب سینک ظرفشویی علاوه بر هزینه پایین تری که نسبت به سایر مواد تمیز کننده دارد در طولانی مدت باعث حفظ کیفیت اولیه سینک ظرفشویی و یا سطوحی مانند سرامیک می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک های زیر با اسکاچ سمباده ای زبر کاتوس و همینطور سایر محصولات ما آشنا شوید.

مشاهده صفحه محصول پد ظرفشویی ابر و اسکاچ سمباده ای زبر

مشاهده صفحه تمامی پد های ظرفشویی

مشاهده صفحه تمامی محصولات برند کاتوس

شعار همیشگی ما: حس خوب تمیزی با محصولات کاتوس

 

شاید علاقه‌مند باشید مطالب زیر را هم بخوانید:

اسکاچ مخصوص تفلون-بهترین اسکاچ برای شست وشوی ظروف تفلون و چدن

نکاتی مهم درباره‌ی استفاده از اسکاچ

دستمال میکروفایبر حوله ای

لیف توری طرح گل رز کاتوس

 

katos.irpaksabshoyan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *